beantwoord

Activeer NS account

  • 5 mei 2019
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

Bij het ingeven van mij activeringscode (om mijn NS account te activeren) krijg ik de volgende melding:

Er is iets fout gegaan


Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Wat moet ik nu doen?

Dank,
Arthur
icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 mei 2019, 12:17

Goedemiddag Arthur123 en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat er iets is misgegaan bij de activatie van je Mijn NS account. Je kunt in dit geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan verder onderzoeken wat er precies aan de hand is en dit voor je oplossen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Arthur123 en welkom bij de NS Community!

Balen om te lezen dat er iets is misgegaan bij de activatie van je Mijn NS account. Je kunt in dit geval het beste contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan verder onderzoeken wat er precies aan de hand is en dit voor je oplossen.

Reageer