beantwoord

afwijzing aanvraag restitutie na vergeten check in / uit

• 1 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

In mijn NS staat dat ik vergeten ben in of uit te checken en er is een saldo van €10 + €1,56 afgegaan.
Voor de reis zou ik eigenlijk alleen die €1,56 horen te betalen. Ik heb een restitutie ingedient maar die is afgewezen, omdat er volgens de mail van de NS geen sprake is van vergeten check in/check uit terwijl dat wel letterlijk bij mijn NS staat.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Liever niet bellen want daar zijn €0,9p/m aangebonden
icon

Beste antwoord door mrfreeze 1 augustus 2019, 19:04

Je zult daar toch even de klanteNService voor moeten hebben.

Ik weet niet welk nummer je hebt, maar de klanteNService kun je bellen op 030 - 7 51 51 55, tegen je normale belkosten/minuten.
Anders kan het via chat, Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Het beste kun je contact opnemen met de klantenservice via Facebook, Twitter of de chatfunctie op de site. Telefonisch kan ook op nummer 030 751 51 51, dat nummer kost (binnen Nederland) geen € 0.90 per minuut maar normaal beltarief.
Reputatie 7
Badge +3
Je zult daar toch even de klanteNService voor moeten hebben.

Ik weet niet welk nummer je hebt, maar de klanteNService kun je bellen op 030 - 7 51 51 55, tegen je normale belkosten/minuten.
Anders kan het via chat, Twitter of Facebook.
Hallo lotte d en welkom bij de NS Community.

Zoals tridek_ok en mrfreeze al adviseren kun je dit het beste neerleggen bij de Klantenservice. Via Sociale Media of Live Chat heb je het snelste contact.

Reageer