Goedemorgen!
Ik krijg nu al ruim een jaar de rekeningen van onze dochter via de mail! Gelukkig is het na een HALF JAAR bellen en gedoe gelukt haar rekeningnummer aan haar uitgaven/treinreizen te koppelen! Daarvoor ging het bedrag van onze rekening af en moesten wij het bij haar terug vorderen. Nu (ruim een jaar verder) ontvang ik nog steeds HAAR FACTUREN via de mail! Ze woont sinds april dit jaar niet meer thuis! We snappen allemaal niet wat er zo moeilijk is om dit nu eindelijk eens in orde te krijgen…
Meerdere mensen uit 1 huishouden moeten toch ook een eigen account kunnen hebben en beheren?
Bovendien is dit privacy schending!!!
Al met al hebben we UREN aan de telefoon gehangen met medewerkers van de NS…
Ik zou het graag eens opgelost zien!
Beste antwoord door Mark NS
Als je, naast je eigen facturen, ook de facturen voor een abonnement van je dochter in je eigen Mijn NS account ziet staan, dan ben je waarschijnlijk nog de contractant van een abonnement op de OV-chipkaart van je dochter. De contractant van een abonnement ontvangt namelijk factuurnotificaties en heeft via Mijn NS toegang tot de facturen. De enige optie zou dan zijn om het abonnement op de kaart van je dochter te beëindigen zodat zij die daarna opnieuw kan bestellen op eigen naam.