Alarm fietsen stalling zaandam

• 21 maart 2020
  • 3 reacties
  • 188 Bekeken

Hallo,

Het alarm van de fietsenstalling in Zaandam gaat de laatste week vaak af midden in de nacht en houdt omwonende wakker/maakt ze wakker. Het verzoek is om dan klantenservice te bellen, er wordt hier echter niet  opgenomen en de wachttijd is eindeloos.

3 reacties

Reputatie 6
Badge

Misschien de politie bellen (0900-8844!) vanwege geluidsoverlast en uiteraard een mogelijke inbraak? Die hebben wel lijntjes naar NS toe als het alarm onnodig afgaat! 

Je wilt immers niet het alarm blijven negeren, terwijl uiteindelijkw misschien welserieus een inbraak aan de gang is.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. De klantenservice is momenteel het beste via Twitter Facebook of chat te bereiken.

Goedemorgen Thijszaandam en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat dit steeds gebeurt. Helaas kan ik weinig voor je betekenen, zo lang na het feit en hebben we geen actieve Moderators in de nacht. Enkel telefonisch, via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar. Het beste wat ik je kan adviseren, als telefonisch een lange wachtrij heeft, is om een openbare Tweet te sturen. Die worden doorgaans het snelst opgepakt.

Reageer