Attentie webformulier werkt niet

• 18 januari 2019
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Ik zou een attentie krijgen vanwege de overlast op het traject Rotterdam Centraal - Gouda.

Wanneer ik de code uit de e-mail invoer in het eerste scherm (zie link beneden), dan word ik direct teruggebracht naar datzelfde scherm. Ik krijg géén foutmelding, maar ik kan mijn code dus ook niet verzilveren.

Dit is bij zowel pc, als op tablet. Ik heb al mijn adblockers ed. uitgezet, en nog geen verschil.

Wel heel jammer op deze manier!

Link van het webformulier: (link https://webformulier.ns.nl/attentie?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=111116-rode-lijnen-dec-2018&utm_content=&utm_term=&TRNSP=&C_CODE=C01310&Type=com)

2 reacties

Als ik mijn browser afsluit, worden alle cookies verwijderd. Dus dat heb ik dus al geprobeerd.
Ik ga contact opnemen met de Klantenservice. Bedankt!
Vervelend dat de website niet optimaal functioneert, pseudelay 😥

Ik begrijp dat je al verschillende apparaten en browsers hebt geprobeerd? Het verwijderen van je cookies helpt ook niet?

Zo niet, dan wil je adviseren om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dan kan er even met je mee worden gekeken. Contact gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Stuur dan gelijk je gegevens + de code die je hebt ontvangen mee. Dan kunnen mijn collega's het eventueel ook zelf even proberen. Indien het een storing blijkt te zijn aan de site kan deze dan direct worden aangemeld!

Reageer