beantwoord

Betalingen via online boeken

• 4 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Ik woon in België en wil een ticket online kopen van Gorinchem naar Schiphol.
Als ik bij de betaling kom moet ik een bank kiezen maar BNP Paris Bas Fortis wordt niet vermeld,, ook geen mogelijkheid om met Visa te betalen.
Hoe is zoiets mogelijk?
Heks
icon

Beste antwoord door Robert B 4 oktober 2017, 23:15

Welkom op het forum!

Bij online bestellingen is (voorlopig) alleen iDeal mogelijk.

Op een station kan je wel met een credit card (VISA, MasterCard, Amex etc.) terecht bij elke kaartautomaat, maar dan kost een kaartje € 1,50 extra. Dat is € 1,- voor het eenmalige (wegwerp) chipkaartje en € 0,50 voor transactie met credit card.

Er is een website waar je tickets voor NL kan kopen met o.a. PayPal en in ieder geval Duitse en Belgische IBAN rekeningen (Bankcontact) maar die link ben ik even kwijt.

Probeer deze maar ik weet het niet zeker.

Edit: Wat Thom zegt inderdaad, die zocht ik.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
https://www.b-europe.com/NL

U koopt daar gewoon een kaartje van Gorinchem naar Schiphol en u kunt betalen zoals u in België gewend bent.

Bij NS kan het niet, het is helaas zo.
Badge +3
Welkom op het forum!

Op een station kan je wel met een credit card (VISA, MasterCard, Amex etc.) terecht bij elke kaartautomaat, maar dan kost een kaartje € 1,50 extra. Dat is € 1,- voor het eenmalige (wegwerp) chipkaartje en € 0,50 voor transactie met credit card.

Er is een website waar je tickets voor NL kan kopen met o.a. PayPal en in ieder geval Duitse en Belgische IBAN rekeningen (Bankcontact) maar die link ben ik even kwijt.
Probeer deze maar ik weet het niet zeker.

Welkom op het forum!

Op een station kan je wel met een credit card (VISA, Maestro, Amex etc.) terecht bij elke kaartautomaat, maar dan kost een kaartje € 1,50 extra.

Er is een website waar je tickets voor NL kan kopen met o.a. PayPal en in ieder geval Duitse en Belgische IBAN rekeningen maar die link ben ik even kwijt. Probeer deze maar ik weet het niet zeker.

Heb het kunnen boeken via NS Internationaal, heel erg bedankt!

Reageer