beantwoord

Check uit alert service 2 weken off line

• 22 September 2020
  • 1 reactie
  • 448 Bekeken

Handige service van NS om reisgeld terug te claimen. 1 september ben ik van Arnhem naar Bunnik gereisd. heb al 2 keer geprobeerd mijn teveel betaald bedrag terug te claimen. Wanneer zal ik het weer eens proberen? Of maken jullie het nu over? Zou helemaal fijn zijn.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 22 September 2020, 18:07

Goedenavond Joost Reedijk. Welkom bij de NS Community.

Wat vreemd dat de correctie niet wil lukken! Er is geen actieve storing in onze systemen bekend.

Ik zie rechtsboven in je screenshot dat er geen actieve inlog bij Mijn NS lijkt te zijn. Zou je het via deze website willen proberen door "Aanvraag via Mijn NS” aan te klikken? Als ook dat niet werkt kan het ook via uitcheckgemist. Daar word je overigens naar doorverwezen als je kiest voor de optie "Aanvraag zonder Mijn NS”.

Bekijk origineel

1 reactie

Goedenavond Joost Reedijk. Welkom bij de NS Community.

Wat vreemd dat de correctie niet wil lukken! Er is geen actieve storing in onze systemen bekend.

Ik zie rechtsboven in je screenshot dat er geen actieve inlog bij Mijn NS lijkt te zijn. Zou je het via deze website willen proberen door "Aanvraag via Mijn NS” aan te klikken? Als ook dat niet werkt kan het ook via uitcheckgemist. Daar word je overigens naar doorverwezen als je kiest voor de optie "Aanvraag zonder Mijn NS”.

Reageer