beantwoord

Commercial homepagina "herken jij dit geluid nog?"

• 9 maart 2021
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Goedemiddag,

Ik zou graag weten of ik ergens in bezit kan komen van de commercial die nu op de homepage van de NS staat. Ik wil dit intern gebruik voor een filmpje richting onze medewerkers. Ook zou ik graag weten welke muziek er is gebruikt in dit filmpje. Hopelijk is hier achter te komen! :grinning:

Groet Paul van Dijk (KPN) 

icon

Beste antwoord door Mark NS 9 maart 2021, 13:39

Hoi Paul van Dijk, welkom op de NS Community. 

De muziek is van Nathaniel Rateliff & The Night Sweats met het nummer S.O.B. en is hier te vinden. De commercial zelf is ook op Youtube te vinden, dus wellicht is dat te gebruiken. 

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Paul van Dijk, welkom op de NS Community. 

De muziek is van Nathaniel Rateliff & The Night Sweats met het nummer S.O.B. en is hier te vinden. De commercial zelf is ook op Youtube te vinden, dus wellicht is dat te gebruiken. 

Thanks Mark! Bizar op van alles gezocht… NS…. commercial etc… maar popte niet op. Maar staat er dus gewoon haha… thanks!

De reclame ben ik al heel dankbaar voor maar de muziek lijkt wel maar is het uiteindelijk niet blijkt. Hele andere song met andere lyrics. Vibe en ritme kloppen wel. Als je nog een suggestie hebt? Of ik moet er heel erg naast zitten.

Het is inderdaad niet helemaal hetzelfde, het is bewerkt, maar de muziek is hier wel op gebaseerd begreep ik van iemand die aan de campagne gewerkt heeft. 

Okay helder, ik ben hier al heel erg mee geholpen. Dank!

Reageer