beantwoord

Connexion in Amersfoort in gecheckt en blijkbaar bij NS Almere uitgecheckt

Vorige week zijn mijn dochter en ik in Amersfoort per ongeluk ingecheckt bij connexion en uitgecheckt in Almere Stad. De uitcheck bleek ook een incheck dus twee keer een instaptarief eraf!. (ik las dat dit vaker gebeurt...)
Bij NS.nl hebben we al snel alleen de ritprijs betaald en de rest teruggestort gekregen.
Nu kregen we een mail van OV dat we uitcheck gemist hadden. Ik hoopte dat we de incheck van Connexion terug konden vragen. De 20 euro instaptarief (dubbel ook voor mijn dochter) maar bij uitcheckgemist staat die van NS Almere stad. Dit vind ik vreemd. Ik neem aan dat ik maar 1 keer terug kan vragen.
Hopelijk komt ook die andere nog want Connexion stuurt je door naar uitcheck gemist.
Kan het zolang duren??
NS, bedankt voor de snelle service. Het is tot nu toe een erg dure reis geworden...
icon

Beste antwoord door Erryt NS 4 januari 2019, 19:41

Hallo Danielle D en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Ik kan je helaas alleen helpen met de transacties die bij NS zijn gemaakt. Indien er iets is misgegaan bij Connexxion of een andere vervoerder dan kan ik weinig voor je betekenen. Je kan misschien nog contact opnemen met Connexxion met de vraag of de claim ook op een andere manier kan worden ingediend.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Danielle D en welkom bij de NS Community,

Spijtig dat dit is gebeurd. Ik kan je helaas alleen helpen met de transacties die bij NS zijn gemaakt. Indien er iets is misgegaan bij Connexxion of een andere vervoerder dan kan ik weinig voor je betekenen. Je kan misschien nog contact opnemen met Connexxion met de vraag of de claim ook op een andere manier kan worden ingediend.

Reageer