beantwoord

Couponcode verzilveren

• 21 december 2018
  • 10 reacties
  • 879 Bekeken

Hallo,

De link in mijn email en de website www.ns.nl/couponcode werkt niet om mijn couponcodes te verzilveren. Hoe komt dit en op welke manier kan ik ze nog verzilveren?

Groetjes,
Kirsten
icon

Beste antwoord door Jouke NS 21 december 2018, 19:37

Hallo Kirsten111 en welkom bij de NS Community.

Er is vanmiddag/vanavond een storing geweest waardoor E-tickets niet konden worden aangeschaft of couponcodes gebruikt. Inmiddels is dit wel weer mogelijk. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo Kirsten111 en welkom bij de NS Community.

Er is vanmiddag/vanavond een storing geweest waardoor E-tickets niet konden worden aangeschaft of couponcodes gebruikt. Inmiddels is dit wel weer mogelijk. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Helaas zojuist ook een couponcode gekocht en ik kan deze niet verzilveren voor de reis van morgenvroeg op ns.nl omdat dat deel van de site eruit ligt.
Wat nu?
Hi Stoner. Welkom bij de Community.

Momenteel is er een storing. Inmiddels is er het één en ander opgelost dus ik verwacht dat de website op korte termijn weer beschikbaar is!
Badge +3
Er wordt hard aan gewerkt en de techneuten zeggen dat het vanavond nog gaat werken. Als het morgen dus nog niet werkt, dan gewoon reizen op je ov-chipkaart of een los kaartje uit een automaat. Dat kan je dan later declareren.
De couponcodd kunnen verzilveren inmiddels, helaas lukt het laden op mijn mobiele en/of printen nog niet. Hoop dat dat nog wel gaat lukken.
Badge +3
Ik hoop het ook, flinke storing gaande. Zie ook https://community.ns.nl/overige-producten-6/ns-app-ticket-ophalen-lukt-niet-54546
Ggoedenavond. Is er al meer duidelijk? Ik heb net ticket gekocht en bij mij werkt de coupon verzilveren ook niet. Ik heb hem morgen vroeg nodig en niet even extra geld om een nieuwe kaart te gaan kopen en te declaren bij de ns.
Hoi Happyspirit73. Welkom bij de Community.

Is het je nog gelukt om je ticket op tijd te verzilveren? Inmiddels zou alles opgelost moeten zijn.
Volgens mij werkt ie nog steeds niet. Hoe nu verder ? Ik moet een eticket / coupon verzilveren voor mijn tante die geen smartphone heeft.
Volgens mij werkt ie nog steeds niet. Hoe nu verder ? Ik moet een eticket / coupon verzilveren voor mijn tante die geen smartphone heeft.

Als het goed is werkt het ondertussen weer! Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer