beantwoord

datum op retourticket

  • 2 september 2019
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ggoedemorgen, ik heb e ticket voor 2september . Nu is het geval dat ik door ziekte niet kan reizen vandaag . Echter heb ik mijn treinkaartje later deze week of begin volgende week wel nodig . Kan de datum veranderd worden of moet ik nieuw kaartje kopen ? Ik neem.aan dat de service bij NS wel zo goed is dat de datum veranderd kan worden !

Mvg Tom Sleegers
icon

Beste antwoord door Thom 2 september 2019, 08:32

Het is helaas niet mogelijk de dag van uw e-ticket nog te veranderen. Het is niet na te gaan of een ticket is gebruikt of niet. Daarom worden ze niet vervangen, hoe spijtig voor u ook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is helaas niet mogelijk de dag van uw e-ticket nog te veranderen. Het is niet na te gaan of een ticket is gebruikt of niet. Daarom worden ze niet vervangen, hoe spijtig voor u ook.
Reputatie 7
Badge +2
Eenmaal gekochte e-tickets kunnen niet meer gewijzigd worden. Ook wordt er geen geld terug gegeven. Dit had u kunnen lezen in de voorwaarden. Het beste kunt u een kaartje uit de automaat kopen, die kunt u wel terug geven. Of een e-ticket vlak voor u wilt gaan reizen.

Reageer