beantwoord

De App werkt niet meer

  • 14 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

Kan de app niet meer openen. Ook opnieuw installeren werkt niet. Ik heb mijn Samsung Galaxy S9 note ook opnieuw opgestart. Andere apps verwijderd maar niks helpt. Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Rueben NS 14 augustus 2019, 21:56

Wat vervelend dat je onze app niet kan openen! We zijn hiervan op de hoogte en zijn dan ook druk bezig om een update online te krijgen die dit probleem verhelpt. Mijn excuses voor het ongemak!

Edit: Inmiddels is de update live!
Bekijk origineel

2 reacties

Wat vervelend dat je onze app niet kan openen! We zijn hiervan op de hoogte en zijn dan ook druk bezig om een update online te krijgen die dit probleem verhelpt. Mijn excuses voor het ongemak!

Edit: Inmiddels is de update live!
Badge +3
Er is een fix onderweg maar die moet nog even door Google (Play Store) goedgekeurd worden.

Het gaat mis als je opgeslagen trajecten had. Je kunt via Instellingen - Apps - NS - Geheugen alle app-gegevens wissen en dan werkt het weer.

Maar dan moet je ook weer opnieuw inloggen en zo, en je bent al je tickets, favorieten e.d. kwijt.

Reageer