beantwoord

De cookiemelding bij het laden van de website

• 11 december 2018
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 2
Ik lees op twitter dat meerdere mensen de website niet kunnen bezoeken door de cookiewall. De knop om de cookies te accepteren staat net onder het scherm, en scrollen is niet mogelijk. Volgens een aantal reizigers is dit probleem al maanden, en blijft het onopgelost.

Ik heb gelezen dat er een reactie is gegeven, met de oplossing om de desktop site te laden op de telefoon, zodat deze cookiewall verwijderd kan worden. Echter vind ik dit geen oplossing, want dit is een oplossing waar niet iedereen op kan komen.

Ik heb een foto bijgevoegd als bijlage. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En zo ja, zou je dan ook een foto kunnen uploaden en kunnen aangeven op welk apparaat je dit ervaart? De reden dat ik vraag naar welk apparaat er gebruikt wordt is omdat daarmee vastgesteld kan worden op welke apparaten dit probleem afspeelt. Daarmee kan het probleem hopelijk sneller opgelost worden.

Alvast bedankt :)

icon

Beste antwoord door Sivan NS 19 december 2018, 08:44

Goedemorgen. Toevallig heb ik zojuist informatie ontvangen over de cookiemeldingen.

Mijn collega's hebben de afgelopen tijd gewerkt aan de cookiemelding van ns.nl. De problemen waren dusdanig groot dat het sitebezoek aan ns.nl voor een aantal van jullie werd geblokkeerd. De problemen zijn geconstateerd dankzij meldingen die gebruikers via de button Uw mening op de website hebben gedaan. Dank allemaal dus voor de feedback.

Inmiddels zijn de problemen opgelost en zijn mijn collega's aan het monitoren of er nieuwe meldingen over blokkerende cookiemeldingen binnenkomen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Sander-VH en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat jij de problemen met het accepteren van de cookies ervaart. Ik vrees dat ik er helaas weinig aan kan doen via deze weg. Ik wil je sowieso adviseren om je melding door te geven via de feedbackmogelijkheid in de app zelf. Ik ga er ook melding van maken, wellicht krijg ik hierop een terugkoppeling waarmee je verder kunt. Ik kan helaas op dit moment niets toezeggen.
Tot op heden heb ik helaas nog geen reactie van de collega's ontvangen op mijn melding, Sander-VH. Heb jij zelf wel iets terug gekregen?
Goedemorgen. Toevallig heb ik zojuist informatie ontvangen over de cookiemeldingen.

Mijn collega's hebben de afgelopen tijd gewerkt aan de cookiemelding van ns.nl. De problemen waren dusdanig groot dat het sitebezoek aan ns.nl voor een aantal van jullie werd geblokkeerd. De problemen zijn geconstateerd dankzij meldingen die gebruikers via de button Uw mening op de website hebben gedaan. Dank allemaal dus voor de feedback.

Inmiddels zijn de problemen opgelost en zijn mijn collega's aan het monitoren of er nieuwe meldingen over blokkerende cookiemeldingen binnenkomen.

Reageer