beantwoord

De NS winterkleding

• 9 januari 2019
  • 9 reacties
  • 387 Bekeken

Reputatie 5
Badge
  • Super user
  • 1107 reacties
Even een vraagje, wat het proberen waard is. 😉
In de recente video van NS op YouTube zien we dat Julia weer een leuke treinquiz houdt. Dit keer over de winter.

Nu vroeg ik (en een aantal anderen in de video-comments) me af:
Is het voor liefhebbers ook mogelijk om aan zo'n mooie wintermuts of trui te komen? Of is dit niet mogelijk?

Toch even benieuwd 😉

icon

Beste antwoord door Jouke NS 11 januari 2019, 14:06

Helaas Aar. Mijn vermoeden is zojuist bevestigd. Alleen producten die op deze website staan kunnen door reizigers besteld worden. De muts hoort daar niet bij.
Bekijk origineel

9 reacties

Dat is een hele goede vraag, Aar. Ik heb geen idee of en hoe je dit kunt aanschaffen. Ik ga vooralsnog uit van een 'nee, niet mogelijk' maar ik ga het uitvragen.
Reputatie 5
Badge
Dag Jouke!
Bedankt voor het uitzoeken. Jammer maar helaas dus! 😉
@Aar,

Op de Facebookpagina van NS is er momenteel iets (wedstrijd, ... ?) waar de NS muts ook tussen zit.

Daar eens proberen?
Ik begrijp van mijn collega's dat er via ons YouTube kanaal een aantal mutsen te winnen zijn, @Aar . Misschien is dat wel een idee?
Reputatie 5
Badge
Ik ken ook nog wel iemand die gebreide mutsen met tekst naar keuze (of foto-voorbeeld) op bestelling kan maken. Zijn wel prijzig, ik meen €15 per stuk.

Ben de website kwijt, maar lijkt een beetje op https://www.truttigtegeltje.nl

Ik ben benieuwd..😃

Ik begrijp van mijn collega's dat er via ons YouTube kanaal een aantal mutsen te winnen zijn, @Aar . Misschien is dat wel een idee?

Ik heb gereageerd, kleine kans, maar wie niet waagt wint 😉
Reputatie 7
Zo´n muts zou ik ook wel willen hebben.
Reputatie 5
Badge
Ok, ik ben benieuwd 🙂
Helaas Aar. Mijn vermoeden is zojuist bevestigd. Alleen producten die op deze website staan kunnen door reizigers besteld worden. De muts hoort daar niet bij.
Badge +3
Ik ken ook nog wel iemand die gebreide mutsen met tekst naar keuze (of foto-voorbeeld) op bestelling kan maken. Zijn wel prijzig, ik meen €15 per stuk.

Ben de website kwijt, maar lijkt een beetje op https://www.truttigtegeltje.nl

Reageer