beantwoord

declaratie van een couponcode ticket.

Hallo!

Ik heb laatst via vakantieveilingen 2 enkeltjes gekocht. Dit doe ik erg vaak en nooit gaat er wat mis, tot laatst. Toen ik de coupon van mijn terugreis wilde verzilveren, heb ik alles netjes ingevuld, van naam tot reisdatum. Na het klikken op ''verder gaan'' stond er een fout in, die ik wilde veranderen. Toen ik op de knop ''veranderen van gegevens'' klikte, werd er aangegeven dat er een pagina fout was en terug moest naar het startscherm. Mijn coupon was nog niet volledig verzilverd en ik kon hem niet terughalen, aangezien mijn code al ''gebruikt'' was. Ik heb dit kaartje dus niet kunnen gebruiken en heb een kaartje op het perron moeten kopen, aangezien het de terugreis was en vast zat aan een bepaalde tijd. Ik vraag mij af waar ik dit kan laten declareren. Weet iemand dit?

Alvast bedankt!
Myrthe.
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 januari 2019, 09:48

Hi Myrthebl_. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je tegen problemen aanliep bij het verzilveren van je code. Extra kosten kan je declareren bij onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Als een bestelling met een couponcode niet is afgerond zal de code de volgende dag weer zijn vrijgegeven. Als je dus reiskosten gaat terugvragen zullen wij de betreffende code ongeldig maken zodat je er niet alsnog mee kan reizen 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge
Bij vakantieveilingen? Daar heb je de tickets gekocht niet bij NS. Soms kun je de code na een bepaalde tijd toch weer gebruiken. Je zou dat kunnen proberen voor een volgende reis.
@MoDe De code is ingewisseld via de site van ns, waar je je couponcodes inlevert. Ik zal vakantieveilingen contacteren, maar het lijkt mij meer een vraagstuk naar NS toe i.p.v. Vakantieveilingen. Bedankt voor je reactie!
Hi Myrthebl_. Welkom bij de Community.

Vervelend dat je tegen problemen aanliep bij het verzilveren van je code. Extra kosten kan je declareren bij onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Facebook, Twitter of Chat. Als een bestelling met een couponcode niet is afgerond zal de code de volgende dag weer zijn vrijgegeven. Als je dus reiskosten gaat terugvragen zullen wij de betreffende code ongeldig maken zodat je er niet alsnog mee kan reizen 😉

Reageer