beantwoord

Dode link na aankoop kaartje vanuit app

• 5 juni 2019
  • 2 reacties
  • 118 Bekeken

Als ik een e-ticket koop via de NS-app, word ik doorgeleid naar mijn mobiele browser, in mijn geval DuckDuckGo. Ik zie ongeveer 1 seconde de pagina met de button 'Open de app', waarna ik ineens beland op 'Pagina niet gevonden'. Hier de url die dood bleek (te gaan): https://www.ns.nl/payment/boughtTicket?uuid=f447a130-552a-40a7-bbb1-c28ed1b16af7

Hebben anderen die ervaring ook, of ligt het aan mijn browser?
icon

Beste antwoord door Denice NS 5 juni 2019, 10:27

Welkom bij de Community, Nova365!

Ik moet eerlijk zeggen zelf niet bekend te zijn met de betreffende browser maar ik heb van een collega begrepen dat DuckDuckGo geen (persoons)gegevens opslaat en omdat wij werken met cookies er problemen ontstaan bij het openen van een E-ticket. Wat dat betreft zou ik je allereerst willen vragen een andere browser te proberen. Mocht je dan nog steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen vernemen we dat graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, Nova365!

Ik moet eerlijk zeggen zelf niet bekend te zijn met de betreffende browser maar ik heb van een collega begrepen dat DuckDuckGo geen (persoons)gegevens opslaat en omdat wij werken met cookies er problemen ontstaan bij het openen van een E-ticket. Wat dat betreft zou ik je allereerst willen vragen een andere browser te proberen. Mocht je dan nog steeds tegen hetzelfde probleem aanlopen vernemen we dat graag!
Ach, cookies, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Dank! Uiteraard snap je dat ik die browser gebruik om het cookie-aantal in controle te houden. Ik blijf hem gebruiken dus 😉 vrees ik; ik houd het op de bevestiging per mail, daarmee krijg ik met enige omzwerving ook mijn kaartje in de app.

Reageer