Doe eens iets aan die storingen op jullie NS website. | NS Community
beantwoord

Doe eens iets aan die storingen op jullie NS website.

  • 1 September 2021
  • 17 reacties
  • 2191 Bekeken

  • Intercity
  • 17 reacties

Nu dit weer: Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer (UM-0007)

Sorry maar storingen op jullie website komen gewoon veel te veel voor. Los dit soort problemen eens definitief op! 

icon

Beste antwoord door Mark NS 1 September 2021, 21:41

Bekijk origineel

17 reacties

Wat probeer je precies te bestellen waarbij je deze foutmelding krijgt? Men is continu bezig alles up to date te houden en problemen zo snel als mogelijk te verhelpen, maar storingen vallen helaas niet te voorkomen. Ik kan me de ergernis in ieder geval heel goed voorstellen.

Sinds zondag bezig met het bestellen van een Flex abonnement. Helaas blijkt MijnNS in dat proces nog steeds niet beschikbaar. Via de chat verloopt het contact uiterst moeizaam. Het advies is na heel veel gedoe: blijf het proberen, ik kan u niet helpen. Daarnaast sinds vandaagdagelijks gedoe met couponcodes om het leed een beetje te verzachten. Deze storing duurt wel heel erg lang! 

Hoi Marie-Elle, welkom op de NS Community. 

Er zijn sinds zondag wel wat problemen met Mijn NS geweest, maar niet voortdurend en niet heel langdurig telkens, dus wellicht ligt het probleem dan ergens anders. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres, @Marie-Elle? Ik kijk graag met je mee.

Die verplichte Flex abonnement, ik wil deze perse op de eerste laten ingaan, kan dus niet ook vreemd, dus ik dacht dan doen we dat op 1 sept. Tja en dan heb je weer een fout. 

En waarom op de 1ste, om dat dit handig is voor de afdeling salaris administratie. 

 

Badge +3

Die verplichte Flex abonnement, ik wil deze perse op de eerste laten ingaan, kan dus niet ook vreemd, dus ik dacht dan doen we dat op 1 sept. Tja en dan heb je weer een fout. 

En waarom op de 1ste, om dat dit handig is voor de afdeling salaris administratie.

Als dit gaat om een Traject Vrij abonnement dat ‘verflext’ moet worden dan blijft de maandelijkse factuurdatum volgens mij hetzelfde als de huidige.

Bij een overstap naar NS Flex vanuit een Traject Vrij abonnement kan een nieuwe factuurdatum gaan gelden die ligt rond de datum waarop de overstap is aangevraagd, dus het kan dan handig zijn om de overstap nog even uit te stellen tot de gewenste factuurdatum. 

Ik heb verder het probleem van Marie-Elle kunnen oplossen door het Mijn NS account opnieuw te koppelen aan juiste klantgegevens. De bestelling is nu gelukt. 

 

Badge +3

Oeps, per ongeluk op Beste antwoord geklikt… dat moest een Like zijn.

Bij een overstap naar NS Flex vanuit een Traject Vrij abonnement kan een nieuwe factuurdatum gaan gelden die ligt rond de datum waarop de overstap is aangevraagd, dus het kan dan handig zijn om de overstap nog even uit te stellen tot de gewenste factuurdatum. 

Ik heb verder het probleem van Marie-Elle kunnen oplossen door het Mijn NS account opnieuw te koppelen aan juiste klantgegevens. De bestelling is nu gelukt. 

 

Dan weer terug naar mijn topic, zorg nu eens dat die website fatsoenlijk werkt op de eerste van de maand. Als een webwinkel zoals Bol.com zoveel storingen heeft als hier die NS website waren ze zo failliet. 

Trouwens sowieso ronduit belachelijk dat je niet zelf een datum kunt ingeven. 

Voor iedereen die problemen heeft met het bestellen van die verplichte Flexkaart via de NSwebsite, het volgende:  probeer de flex bestellen zonder in te loggen en daarna als de site erom vraagt pas inloggen. Dus eerst uitloggen en daarna die Flex bestellen. 

.Ik heb deze tip gekregen van die Surinaamse NS helpdesk en het werkte bij mij. Ben wel benieuwd of ik as maandag zonder discussie met de conducteur kan reizen, dus ik zal voor de zekerheid ook maar alles maar uitprinten. 

Badge +3

Dan gaat het gewoon werken, wel nog even langs een automaat (station, supermarkt) om NS Flex op je kaart te zetten (en je huidige abonnement te stoppen).

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om te betalen. Probeer het later nog een keer (UM-0007)

 

dit zie ik elke dag, drama.  denk je even je abonnement te veranderen in een paar minuten.  nou vergeet het maar inmiddels 10x geprobeerd. grrrrr

Voor iedereen die problemen heeft met het bestellen van die verplichte Flexkaart via de NSwebsite, het volgende:  probeer de flex bestellen zonder in te loggen en daarna als de site erom vraagt pas inloggen. Dus eerst uitloggen en daarna die Flex bestellen. 

.Ik heb deze tip gekregen van die Surinaamse NS helpdesk en het werkte bij mij. Ben wel benieuwd of ik as maandag zonder discussie met de conducteur kan reizen, dus ik zal voor de zekerheid ook maar alles maar uitprinten. 

nou bij mij werkt het dus niet

Het spijt me om te lezen dat jij ook last hebt van deze fout, gert1960. Ik wil je adviseren om contact op te nement met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen je waarschijnlijk helpen met een wijziigng, en hopelijk ook met de foutmelding. Zij zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reputatie 3

Geld terug bij vertraging werkt al zeker twee weken niet bij aanvraag met Mijn NS. Vul je alles in en druk je op Verzenden dan gebeurt er helemaal niets. Heb je iets niet ingevuld dan krijg je wel een melding.

Nou zeg, net een heel epistel opgesteld over hetzelfde onderwerp. Storingen op mijn NS en Stakingen met de trein.. Zucht...

Tot tweemaal toe een kids vrij abonnement willen wijzigen naar vast traject. Tweemaal toe een technische storing op de site. Wat slecht zeg. 

Vorige keer de klantenservice gebeld die zei dat ze hier nu ook niks aan kan doen… ik heb het kunnen oplossen met een railrunner voor die dagen. 

Ongelooflijk dat ik tot tweemaal toe met hetzelfde probleem zit. Mijn dochter wordt morgen 12… dus een railrunner zit er niet meer in. 

De trein is ongelooflijk duur. Het minste wat we kunnen verwachten is dat we tenminste fatsoenlijke service krijgen. 

Zorg ervoor dat die site gewoon werkt! Jullie claimen dat het allemaal simpel werkt… maak het dan ook waar. 

Geld terug bij vertraging aanvragen via je Mijn NS-account werkt helaas vaak minder goed (is gevoeliger) dan het aanvragen buiten je Mijn NS-account om. Ik zal er een melding van maken. 

 

Betreft Kids Vrij, dat abonnement is niet te wijzigen. Het verloopt vanzelf als het kind 12 wordt. Via de klantenservice zou je wel het abonnement moeten kunnen opzeggen, zodat je daarna (of morgen) Traject Vrij kan bestellen.

Reageer