Doner Company

• 28 september 2020
  • 3 reacties
  • 522 Bekeken

Reputatie 2

De klant staat bij de Döner Company altijd centraal. Wij streven er naar de klant altijd het beste product aan te kunnen bieden. Wij verplichten ons zelf aan de strenge eisen van onze klanten te kunnen voldoen.

De ruwe producten van de Döner Company worden in Nederland c.q. Europa aangemaakt en geproduceerd. Zodoende kan de Döner Company steeds voor een onberispelijke kwaliteit van haar producten garant staan.

Met haar 20-jarige ervaring en nieuwe aanwinsten wil de Döner Company zich ook in de toekomst consequent aan het welzijn van haar clientèle wijden.

Deze tekst staat bij de Doner Company op de NS-webpagina van stations met een Doner Company-vestiging. Echt heel slecht geschreven. Alsof je een robot vraagt om een deftige tekst te schrijven. Misschien veranderen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Slecht geschreven commerciële kletskoek. 

Goedemiddag Steven91.

Ik vermoed dat de Döner Company deze tekst zelf heeft geschreven of laten schrijven en aan ons geleverd heeft, gezien het geen formule is die door NS Stations zelf geëxploiteerd wordt. We verhuren enkel de locaties die zij gebruiken. Ik denk dat je feedback daarom het beste aan de Döner Company zelf gericht kan worden, maar voor de volledigheid zal ik het ook doorzetten. Wel wil ik toevoegen dat het uiteindelijk om een mening gaat (ik heb er zelf weinig problemen mee), dus de kans dat er iets aangepast wordt acht ik erg klein.

Reputatie 2

Dus de NS publiceert zonder enig toezicht slechte teksten van derden op de eigen website?

En ‘slecht geschreven’ is een mening, maar de taalfouten in dit stuk zijn gewoon een feit.

Maar ik lig er niet wakker van dat dit op jullie website staat hoor :laughing:

Reageer