"“Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan."

• 1 juli 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Reputatie 4

“Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (OA1507)”

Beste NS, wanneer wordt de huidige ICT-organisatie bij het grofvuil gezet, en vervangen door een ICT-dienst die wèl kennis van zaken heeft en wèl gemotiveerd is problemen adequaat op te lossen?

Het gaat echt nergens meer over. Al maanden-, zo niet jarenlange storingen tijdens de meest elementaire handelingen op de site. De ICT-medewerkers kijken er schaapachtig naar, maar laten de storingen vrolijk doorsudderen zonder ook maar iets op te lossen. De klant mag het vervolgens lekker uitzoeken via de telefonische klantenservice die toch al overbelast is, of via twitter en facebook wat voor velen geen optie is.

Is het misschien verkeerde zuinigheid? Doe er in elk geval wat aan, in deze moderne tijden is dit voor een groot bedrijf echt een blamage.

1 reactie

Vervelend dat je al lange tijd problemen ervaart met onze site, Pluckie. Nou moet ik zeggen dat ik op basis van je onderwerp en bericht niet echt kan vaststellen waar de problemen zich voordoen die jij ervaart. Bedoel je Mijn NS? Of een ander onderdeel van de website? Wil je de problemen verder toelichten?

Reageer