beantwoord

Drie treinkaart uitzetten

• 17 August 2021
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

Ik heb drie kaarten geboekt en ik wil afzeggen

icon

Beste antwoord door Thom 17 August 2021, 16:15

Meestal is de e-ticket al geopend en in dat geval krijgt u geen geld terug, u kunt er dan mee reizen en het is verder niet na te gaan of dit gebeurt of zal gebeuren. Als het drie e-tickets zijn en ze zijn nog niet gedownload, dan kan het nog via Klantenservice. 

Als u het niet terugkrijgt, is het vaak het handigste om de reis toch maar te maken, dan heeft u er toch nog wat aan. Als de tickets eenmaal zijn geopend, is het of de reis toch maken, of het verlies nemen. E-tickets vergoeden is dan te fraudegevoelig.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Meestal is de e-ticket al geopend en in dat geval krijgt u geen geld terug, u kunt er dan mee reizen en het is verder niet na te gaan of dit gebeurt of zal gebeuren. Als het drie e-tickets zijn en ze zijn nog niet gedownload, dan kan het nog via Klantenservice. 

Als u het niet terugkrijgt, is het vaak het handigste om de reis toch maar te maken, dan heeft u er toch nog wat aan. Als de tickets eenmaal zijn geopend, is het of de reis toch maken, of het verlies nemen. E-tickets vergoeden is dan te fraudegevoelig.

Reputatie 7

Daar is topic nummer zoveel met dezelfde vraag 😉

Reputatie 7
Badge +4

De meesten komen hier incidenteel en vragen gewoon om een antwoord. Dat is niet onredelijk. Voor de vaste hap hier is de irritatie wel begrijpelijk, maar eigenlijk niet terecht.

Reputatie 6

De meesten komen hier incidenteel en vragen gewoon om een antwoord. Dat is niet onredelijk. Voor de vaste hap hier is de irritatie wel begrijpelijk maar eigenlijk niet terecht.

Als iemand 9 woorden neerpent en totaal geen verdere informatie geeft, wordt het antwoord ook natuurlijk een grote gok. 

Reputatie 7
Badge +4

Zeker, en dat is al jaren zo. Mensen met geringe verbale mogelijkheden hebben mogelijk zelfs meer hulp nodig. Slecht schrijven en slecht lezen gaat ook vaak samen. Niet helpen omdat ze zich niet goed (kunnen) uitdrukken is ook niet correct. Maar ja, niemand is er blij mee, ik zeker ook niet.:grinning:

De reactie van René en mijn reactie gingen ook over wat anders. De actieve beantwoorders geven ook elke keer ongeveer hetzelfde antwoord. Voor de vragensteller is het echter nieuw en meestal met een correct antwoord voor hem of haar. Daar gaat het om. Een wiskundeleraar legt het verschil tussen sinus en cosinus ook honderden malen in zijn leven uit.

Al zal onze wiskundeman @Tochjo wel zeggen: ‘Duizenden keren’. :innocent:

Reputatie 7

Mijn reactie was meer een knipoog naar het ongelooflijke aantal verzoeken met betrekking tot  E-tickets willen annuleren of wijzigen. Dat is toch een duidelijk signaal richting wat mensen verwachten van het beleid en systeem.   En aangezien de klant op 1, 2 en 3 staat.....

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben meer van de betalende klant op 1, 2 en 3.:innocent:

Reputatie 7
Badge +3

Mijn reactie was meer een knipoog naar het ongelooflijke aantal verzoeken met betrekking tot  E-tickets willen annuleren of wijzigen. Dat is toch een duidelijk signaal richting wat mensen verwachten van het beleid en systeem.   En aangezien de klant op 1, 2 en 3 staat.....

Dit is een signaal dat mensen zomaar klakkenloos bestellen zonder naar de voorwaarden te kijken.

Concertkaartjes, theaterkaartjes, vliegtickets e.d. kunnen ook niet zomaar terug gegeven worden of gewijzigd.

Reageer