beantwoord

Driemaal uitval van A'dam naar Utrecht CS

• 19 november 2019
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Beste NS,

Vanochtend stond ik vanaf ongeveer 10 over 9 op station Amsterdam Bijlmer ArenA, wachtend op een intercity naar Utrecht Centraal. De eerstvolgende (9:18 richting Nijmegen) bleek sowieso uitgevallen te zijn; daarna vielen vrijwel zonder waarschuwing ook de volgende twee (!) Intercities uit. Als dit op tijd was aangekondigd had ik wel de Sprinter richting Rhenen gepakt (of beter nog, bij vertrek nog een bus eerder genomen); nu liet ik die gaan omdat de intercity sneller zou zijn.

De afspraak waarn ik naartoe moest was belangrijk; ik had mijn reis met een ruime marge gepland en ben alsnog een dik halfuur te laat gekomen, na driekwartier koukleumen op het perron. De storing is voor zover ik kon nagaan nergens gepubliceerd; niet op jullie website, noch op 9292. Zijn jullie van plan om in de toekomst iets meer ruchtbaarheid aan dit soort belachelijke vertragingen te geven op jullie website?

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 19 november 2019, 13:43

Het niet rijden van de 3 IC treinen staat in de NS reisplanner, (ook nu nog zichtbaar). Het advies in de reisplanner is om met de Sprinter te reizen @APelser naar Utrecht C.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Het niet rijden van de 3 IC treinen staat in de NS reisplanner, (ook nu nog zichtbaar). Het advies in de reisplanner is om met de Sprinter te reizen @APelser naar Utrecht C.

Ik heb op de NS homepage (onder storingen), 9292 en de stationsborden gekeken. Het uitvallen van de treinen werd slechts kort voor hun geplande vertrektijd bekendgemaakt. Op 9292, bij mijn reisadvies, stond zelfs een tijdlang dat de treinen “gewoon” een kwartiertje vertraging hadden, meer niet. Ik weet niet of dat anders was op de NS reisplanner (bedankt voor de tip, daar zal ik voortaan ook naar kijken), maar in ieder geval had dit toch sneller en/of op meer plaatsen bekendgemaakt kunnen worden?

Welkom op onze NS Community APelser! Jammer dat dit je situatie is geweest. Ik ga je tip doorgeven! 

Reageer