beantwoord

Druktemeldingen

• 27 februari 2018
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Reputatie 6
  • Koploper*
  • 1196 reacties
Als ik op https://webformulier.ns.nl/melding druktemeldingen wil terugzoeken, dateert de laatste melding van 31 december 2017.
Er staat wel bij dat druktemeldingen na uiterlijk 24 uur worden verwerkt.

Betekent dit dat het drukteprobleem per 1-1-2018 is opgelost en er dus geen meldingen meer zijn binnengekomen? Of houdt NS er niet van dat iedereen de druktemeldingen kan terugzoeken? Of is het onwil, onkunde en desinteresse?

In ieder geval zou ik graag willen weten of NS hier iets aan gaat doen zodat ik mijn druktemeldingen kan terugzoeken. Alvast bedankt voor het zinnige antwoord.

Met vriendelijke groet,

W.S.M. Westland
icon

Beste antwoord door Miriam NS 27 februari 2018, 20:40

Hallo wsm,

Het klopt inderdaad dat deze pagina nog niet is bijgewerkt. Door meerdere oorzaken kan er op dit moment geen informatie worden weergegeven en om deze reden is de site leeg gemaakt. We zijn aan het kijken hoe we dit kunnen veranderen, maar binnen welke termijn dat zal zijn durf ik niet aan te geven.

Excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo wsm,

Het klopt inderdaad dat deze pagina nog niet is bijgewerkt. Door meerdere oorzaken kan er op dit moment geen informatie worden weergegeven en om deze reden is de site leeg gemaakt. We zijn aan het kijken hoe we dit kunnen veranderen, maar binnen welke termijn dat zal zijn durf ik niet aan te geven.

Excuses voor het ongemak.

Reageer