E-mail adressen NS

• 21 juli 2017
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Badge +3
Ik zit in een 'discussie' op Twitter waar onduidelijkheid is over de geldigheid van het adres nsonline@ns.nl als afzender.

Laat ik toevallig gisteren contact gezocht hebben via de website, en prompt een (automatische) reply gekregen hebben vanaf dat adres (zie screenshot).

Nu schijnt het logo nogal korrelig te zijn, en het Engels wordt ook niet vertrouwd, omdat wat er staat afwijkt van het Nederlands. De headers tonen niets vreemds overigens, en er staan geen verdachte links in de mail. Maar wellicht dat een van de moderatoren e.e.a. uit de wereld kan helpen?

3 reacties

Reputatie 7
Wellicht ligt het aan mij, maar de weergave van het logo is bij mij wel normaal. Zou het iets te maken hebben met de mailbox waarin je dit opent? Begrijp ik goed dat er een discussie is op het forum over de echtheid van dit e-mailadres?
In principe hanteren wij de woordvoering die hier gegeven wordt, maar dat weet jij ook wel.
Badge +3
Hi Thomas.

Bij mij ziet het er ook allemaal normaal uit (het zal wel aan mijn screenshot gelegen hebben) maar iemand op Twitter, zie https://twitter.com/Marnix_1999/status/888435123519148032 (en de navolgende reacties) vond het allemaal verdacht, met name omdat je collega ^LD reageerde dat die mail niet van NS afkomstig zou zijn? Dan zou het in mijn geval wel heel erg toevallig zijn omdat ik minuten voor het ontvangen van die mail een contactformulier ingevuld had.

Dus indien legitiem, graag de lijst met geldige adressen aanpassen.
Reputatie 7
Komt voor de bakker, e-mail is de deur al uit!

Reageer