Heb je wel een printer aangesloten?
Je kunt een e-ticket niet meer als pdf gebruiken om te reizen als dat de bedoeling was. Een pdf van een e-ticket is niet geldig.
Welkom bij de NS Community!
Bij de optie ‘Printen’ word er wel degelijk een pdf gedownload. Zie je Downloads map (meestal ook te bereiken via Ctrl+J in een browser).
Voorheen werden downloads (in bijv. Chrome) onderaan in beeld getoond, maar gebeurt nu op de achtergrond waardoor het lijkt alsof er niets gebeurt.
Die pdf zou eigenlijk automatisch geopend moeten worden zodat je hem meteen kunt printen (of downloaden), maar dat gebeurt dus andersom. Je moet de download openen en dan printen.
Hoi, na het kopen van een eticket met samenreiskorting wil de ticket niet laden in de NSapp.
De aankoop staat wel in de app, maar als ik druk op ‘Laad in NS-app’ verschijnt er een nieuw scherm waarin de melding staat ‘Download of update’ Als ik hier dan op druk kom ik in de Playstore en krijg ik een ingewikkeld gedoe over op welk apparaat ik de NS app wil zetten. Ik heb de app al verwijderd, cache geleegd, opnieuw erop gezet, maar zonder resultaat. Ik ben er inmiddels wel achter dat, na opnieuw opstarten, alles wel na behoren werkt, maar dat is dan eenmalig. Want als ik een volgend ticket koop is het weer hetzelfde probleem.
@Babje er worden problemen gemeld met de nieuwe update van de NSapp. Wij kunnen je hierbij niet helpen. Als je over een printer beschikt, zou je het kunnen uitprinten. Of neem telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.