E-ticket downloaden werkt niet

  • 18 October 2023
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Beste,

Ik heb een aanschaf gedaan van een e-ticket. Hiervan een bevestiging ontvangen met daarin een link 'haal mijn e-ticket op'. Deze link bied twee mogelijkheden 'laad in ns-app' of 'toch liever printen'. De 'toch liever printen' vervolg link doet het niet, waardoor er geen mogelijkheid is het document te downloaden. Het lijkt mij een fout in jullie internet pagina. Zouden jullie dit kunnen herstellen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je wel een printer aangesloten?

Je kunt een e-ticket niet meer als pdf gebruiken om te reizen als dat de bedoeling was. Een pdf van een e-ticket is niet geldig.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij de optie ‘Printen’ word er wel degelijk een pdf gedownload. Zie je Downloads map (meestal ook te bereiken via Ctrl+J ).

Voorheen werden downloads (in bijv. Chrome) onderaan in beeld getoond, maar gebeurt nu op de achtergrond waardoor het lijkt alsof er niets gebeurt.

Die pdf zou eigenlijk automatisch geopend moeten worden zodat je hem meteen kunt printen (of downloaden), maar dat gebeurt dus andersom. Je moet de download openen en dan printen.

Reageer