beantwoord

E-ticket kopen niet beschikbaar


Ik probeer zojuist een groepsticket op de website te kopen, maar dat is nu “niet beschikbaar”.
@NS hoe lang gaat dat nog duren?
icon

Beste antwoord door Denice NS 27 december 2018, 21:30

Welkom bij de Community, r_vandenbosch.

Bestellen zou inmiddels weer mogelijk moeten zijn. Althans, als ik naar de pagina van het Groepsticket ga is deze weer in de lucht 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom bij de Community, r_vandenbosch.

Bestellen zou inmiddels weer mogelijk moeten zijn. Althans, als ik naar de pagina van het Groepsticket ga is deze weer in de lucht 🙂
Ik probeer een E/ticket te kopen voor morgen, het gaat om een meereis-retour welke alleen als e ticket is aan te schaffen. Het systeem is ´´tijdelijk´´ niet beschikbaar...., dit duurt nu al de hele avond, wordt er nu wel aan gewerkt om dit probleem op te lossen? Wat is de verwachting?
Ik probeer ook al de hele avond treinkaartjes te verzilveren voor morgenochtend maar de site blijft aangeven dat het niet mogelijk is. Help!
Er waren verschillende problemen gaande gisteravond en vanmorgen 😞. Intussen werkt alles weer.

Is het jullie nog gelukt om op tijd aan jullie tickets te komen?

Reageer