beantwoord

e-ticket niet ontvangen, vertraging

• 26 augustus 2021
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Nu zo'n 50 minuten geleden heb ik een e-ticket retour gekocht via mijn mobiel. Nog steeds heb ik geen ticket in email ontvangen. Het openen van een pdf ticket lukt ook niet omdat zodra je via de ns app een ticket koopt, de pagina afsluit en een foutmelding geeft dat de 'pagina die je bezoekt bestaat niet'. 

Hoe krijg ik nu mijn ticket? De betaling is gelukt, het geld is toch echt van mijn rekening af.

icon

Beste antwoord door Thom 26 augustus 2021, 07:32

Kijk even in uw spamfolder en als het daar niet zit, neem dat contact op met Klantenservice. In dit soort gevallen is er vaak een typefoutje gemaakt in het emailadres. De site oogt niet helemaal stabiel. Een e-ticket is er doorgaans binnen een paar minuten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Kijk even in uw spamfolder en als het daar niet zit, neem dat contact op met Klantenservice. In dit soort gevallen is er vaak een typefoutje gemaakt in het emailadres. De site oogt niet helemaal stabiel. Een e-ticket is er doorgaans binnen een paar minuten.

Badge +3

Het openen van een pdf ticket lukt ook niet omdat zodra je via de ns app een ticket koopt, de pagina afsluit en een foutmelding geeft dat de 'pagina die je bezoekt bestaat niet'.

Dat is inderdaad een heel vervelende wijziging, want voorheen kwam je na betaling meteen op je ‘persoonlijke pagina’ en had je de optie om je ticket als pdf te downloaden (om uit te printen, niet meer verplicht) of via e-mail (om te importeren in de NS app) te krijgen.

Tegenwoordig kom je daar pas na het aanklikken van een knop ‘Haal mijn ticket(s) op’ in de bevestigingsmail. Klantenservice kan die weliswaar nasturen maar zegt soms ook dat die mail vanzelf wel komt als je net besteld hebt.

Reageer