beantwoord

E-Tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk (verholpen)

  • 22 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 400 Bekeken

E-tickets bestellen tijdelijk niet mogelijk
Excuses voor het ongemak.

Het is momenteel niet mogelijk kaartjes te kopen en couponcodes te verzilveren. Probeert u het op een later moment nog een keer. Onze excuses voor het ongemak.

--

Klopt dit??
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 22 augustus 2016, 13:13

Hallo IkbeneenEric! Welkom op het NS Serviceforum.

Dat klopt. Dit duurt uiterlijk tot 14:00, ze zijn hiermee bezig.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo IkbeneenEric! Welkom op het NS Serviceforum.

Dat klopt. Dit duurt uiterlijk tot 14:00, ze zijn hiermee bezig.
Hallo IkbeneenEric! Welkom op het NS Serviceforum.

Dat klopt. Dit duurt uiterlijk tot 14:00, ze zijn hiermee bezig.


Hoe bedoel je opgelost. Ik probeer het al 4 dagen maar ik kan nog steeds geen eticket bestellen! Graag wil ik met 20% korting naar de Airborne wandeltocht. Gaat dat nog op tijd lukken?
Hallo Nielsabc. Welkom!

Vreemd dat het nog steeds niet lukt om je E-ticket te bestellen. Vandaag zijn er geen technische problemen met het systeem. Mag ik vragen via welke internet browser je dit probeert? Het kan soms helpen om even een andere te gebruiken.

Als je het spoedig geregeld wil hebben kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Bellen, chatten, Facebook en Twitter zijn de kanalen met de hoogste reactiesnelheid en daar ben je dus het snelste geholpen.
Beste Laura.
Super stom maar ik heb nu net de oplossing. Tickets 1 voor 1 bestellen.
Jullie hoeven dus alleen het foutje op te lossen voor het bestellen van meerdere tickets. Nu moet ik ze los bestellen en betalen. Duurt wel een poosje!!!!

Reageer