Ecard niet bruikbaar

• 25 november 2019
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Heb een ecard gekocht vanochtend via ns voordeel.. Héb 'm kunnen openen mar nu laad hij niet meer..... Ik zit in de trein dus hoop niet dat k daarvoor een boete krijg. Hij staat op vandaag..! Kan er alleen niet uit dalijk..?. 

3 reacties

Hoi Taszzie! Welkom op de NS Community.

Wat balen dat je e-ticket niet meer wil laden. Ik wil je verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen het e-ticket te pakken te krijgen.

Zie nu pas het bericht... Drm late reactie. Had gevraagd aan een meneer die beneden op station liep of hij misschien kon helpen en die heeft me uit het station gelaten bij de poortjes zodat k bij de ticket informatie balie kon vragen of ze mij konden helpen omdat hij helemaal zwart was en niets meer deed. En toen hebben ze mij netjes geholpen om de Qr code uit te printen en hoefde ook niets ervoor te betalen.! Omdat ze zagen dat k gwn ervoor betaald had en er alles aan had gedaan om 't op te lossen zodat k geen problemen zou krijgen bij de conducteur als ze kwamen controleren…

Heel netjes geregeld en hoop volgende keer wel weer gewoon de e-card te kunnen laden want ben normaal gesproken zeer tevreden over de e-card via de ns app.…

Bedankt voor de reactie,

Grtz taszziee 

Reputatie 7
Badge +3

Wat fijn dat je laat weten dat het goed is opgelost!

Reageer