Hallo, ik heb vorige maand een gratis weekendabonnement gemaakt en voordat het deze maand afliep, heb ik het gewijzigd in een pakket met een vergoeding van € 0, maar er staat een onbetaalde factuur van € 44 in mijn facturensectie, ik begrijp dit niet , kun je mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Emreemarass en welkom bij de NS Community,
Via Mijn NS kan je de facturen inzien en achterhalen waar dit bedrag precies voor is. Wellicht was de factuur voor de nieuwe maand al klaargezet waarna je het abonnement hebt gewijzigd. Dan dien je de factuur wel te betalen, maar krijg je naar ratio een restitutie.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.