beantwoord

Foto uploaden werkt niet

Ik kan alle handelingen uitvoeren om mijn digitale foto voor mijn abbonement klaar te zetten, alleen als ik deze wil opslaan of verzenden dan zit er geen knop in het programma met de volgende stap, of klik op verzenden of enz.

Dus ik kan mijn foto op geen enkele wijze indienen voor mijn nieuwe abbonement. leuke brief met referentie nummer maar ik kom dus niet verder.

Ik kom t/m Akkoord en verzenden maar dan??? waar zit de knop??????
icon

Beste antwoord door Denice NS 14 mei 2019, 18:48

Wat je wellicht nog zou kunnen proberen is een andere browser. Ook wil het leeghalen van je cache soms helpen.
Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Krijgsmanf01 en welkom bij de NS Community!

Vreemd dat je de knop niet ziet staan, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik dat hoor.

Welk device gebruik je hiervoor? Vaak zie je bij bijvoorbeeld telefoons dat de webpagina niet volledig zichtbaar is.
Ik log in via mijn PC en dan tik ik het adres in dat de NS meegeeft op de thuis ontvangen brief.

Maar ik heb dat nu meerdere keren geprobeerd en de knop indienen, verzenden of wat dan ook zie ik niet.
Dus dan ben ik klaar en loop dus vast.
Wat ontzettend balen dat het nog niet gelukt is. Zou je willen kijken of je het bestand van de foto kleiner kunt maken? Misschien ligt het hieraan?
Wat je wellicht nog zou kunnen proberen is een andere browser. Ook wil het leeghalen van je cache soms helpen.
Goedemorgen, ik heb de andere browser geprobeerd en ja, toen in een keer zat de knop er wel. Dus probleem opgelost. Dit soort storing heb ik op het werk ook wel eens met een applicatie en had het kunnen weten, bedankt in ieder geval.
Wat fijn dat het nu werkt! Namens mijn collega’s: Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben wel benieuwd met welke browser het mis ging. En met welk systeem.

Reageer