beantwoord

Fout melding na invullen verificatiecode

• 19 september 2019
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Fout melding na invullen verificatiecode

"Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden."

ik probeer al een week een flex abonnement te bestellen. Ik krijg deze melding wanneer ik de verificatie code invuld op de verificatiecode pagina. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 19 september 2019, 19:15

Ik wil je adviseren onze Klantenservice te vragen je Mijn NS account te controleren, ioch. Bij voorkeur doe je dit via Sociale Media of de Live Chat. Er lijkt sprake te zijn van een probleem bij de verificatie van je account, vandaar ook de foutmelding, waardoor je in een loop zit. Mijn collega's kunnen een melding aanmaken en dit op laten lossen. Laat je weten wat eruit is gekomen?
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi ioch en welkom op onze NS Comunity!

Waar in het proces krijg je deze melding? Waarbij je 46YXT87 (ofzo) moet invullen? Dan werkt het nog wel eens om de cookies/geschiedenis te verwijderen. Kun je dat proberen?
ik heb de cookies/geschiedenis verwijderd. Ik krijg nog steeds de zelfde melding. Ik heb het voor de zekerheid ook nog op andere laptops en browsers geprobeerd.
Ik wil je adviseren onze Klantenservice te vragen je Mijn NS account te controleren, ioch. Bij voorkeur doe je dit via Sociale Media of de Live Chat. Er lijkt sprake te zijn van een probleem bij de verificatie van je account, vandaar ook de foutmelding, waardoor je in een loop zit. Mijn collega's kunnen een melding aanmaken en dit op laten lossen. Laat je weten wat eruit is gekomen?

Reageer