Ik zou graag een Flex Dal abonnement aansluiten, maar dat kan niet. Er staat dan deze tekst:
Het bestellen van een abonnement is tijdelijk niet mogelijk. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Nu kan ik me voorstellen dat het komt door Covid-19, maar wanneer is het wel weer mogelijk om een abonnement aan te schaffen?
Is het evt wel mogelijk om dit bij een informatiebalie te doen op het station?
Beste antwoord door Thom
Het is vermoedelijk heel erg tijdelijk. U kunt het het beste over een uurtje of vanavond weer proberen. Afsluiten kan ook snel via Klantenservice. Ik veronderstel niet dat het met Corona te maken heeft, het lijkt me meer een technisch probleemm.
Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.