beantwoord

Geen abonnement kunnen kopen

• 5 augustus 2020
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Ik zou graag een Flex Dal abonnement aansluiten, maar dat kan niet. Er staat dan deze tekst:

Het bestellen van een abonnement is tijdelijk niet mogelijk. We werken er hard aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Nu kan ik me voorstellen dat het komt door Covid-19, maar wanneer is het wel weer mogelijk om een abonnement aan te schaffen?

Is het evt wel mogelijk om dit bij een informatiebalie te doen op het station?

icon

Beste antwoord door Thom 5 augustus 2020, 16:58

Het is vermoedelijk heel erg tijdelijk. U kunt het het beste over een uurtje of vanavond weer proberen. Afsluiten kan ook snel via Klantenservice. Ik veronderstel niet dat het met Corona te maken heeft, het lijkt me meer een technisch probleemm.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is vermoedelijk heel erg tijdelijk. U kunt het het beste over een uurtje of vanavond weer proberen. Afsluiten kan ook snel via Klantenservice. Ik veronderstel niet dat het met Corona te maken heeft, het lijkt me meer een technisch probleemm.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

Afsluiten kan ook via de klantenservice, maar hou er dan rekening mee dat het abonnement niet direct kan ingaan. Via de klantenservice duurt het langer voor je hem hebt, dan als je hem.zelf online bestelt.

Hoi MaryJune. Welkom op onze NS Community! We hebben zojuist een storing ervaren. Ik krijg berichten binnen dat alles weer zou moeten werken nu. Excuus voor het ongemak!

Badge +3

Hoi MaryJune. Welkom op onze NS Community! We hebben zojuist een storing ervaren. Ik krijg berichten binnen dat alles weer zou moeten werken nu. Excuus voor het ongemak!

Heel Mijn NS ligt er nog steeds uit, dus verwacht er niet te veel van dat bestellen van een abonnement werkt. Daarvoor moet je namelijk inloggen met je Mijn NS account.

Wanneer heb je het abonnement nodig, MaryJune? Ze zijn nu hard bezig met een oplossing, maar de prognose is waarschijnlijk niet vandaag.

Reageer