beantwoord

Geen kaartje in de app ontvangen maar wel betaald

• 27 november 2019
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Goedemorgen,

Vanmorgen een kaartje proberen te kopen met de app. Gaat altijd goed maar vanmorgen niet. 

Reis gepland van Nieuwerkerk a/d IJssel naar Woerden en terug. Kosten €11. Netjes betaald met mobiel bankieren Maar door een fout in de app werd ik uit het betaalscherm gehaald. 

Geld is wel afgeschreven maar kaartje is na 30 minuten nog steeds niet binnen? Heb nu extra met een OV kaart voor mijn reis betaald. Dubbele kosten dus.
Hoe gaan we dit oplossen?

VGR

Joost

icon

Beste antwoord door Thom 27 november 2019, 08:58

‘We’ dat weet ik niet 😉, maar u kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het maakt uit of u met een persoonlijke- of met een anonieme kaart heeft betaald. Men kan zien of het kaartje is gedownload dan wel geopend is, of niet.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

‘We’ dat weet ik niet 😉, maar u kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Het maakt uit of u met een persoonlijke- of met een anonieme kaart heeft betaald. Men kan zien of het kaartje is gedownload dan wel geopend is, of niet.

Hoi Joost Dieleman, welkom op de NS Community. 

Heb je inmiddels contact gehad met de Klantenservice zoals geadviseerd door Thom? Als je dubbele kosten hebt gemaakt voor dezelfde reis, dan kun je die kosten terugvragen. 

Reageer