Geen vraag maar een opmerking over het functioneren van deze NS site.

  • 1 april 2016
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Het gebruik van deze site om online kaartjes te bestellen is meer dan verwarrend. Het kostte me meer dan een half uur tijd om twee 'kaartjes' te bestellen; voor op een dag Roermond - Eindhoven en op een latere datum dezelfde weg terug. Er zit geen logica in de site. Alleen door geluk en diverse malen uitproberen kwam ik pas tot resultaat. In dezelfde tijd rij ik met mijn auto hetzelfde traject.
Vernieuwen van de site lijkt me beslist noodzakelijk. Ik weet waarover ik praat (beheer grotendeels zelf de Magenta webshop www.okeshop.nl). Ik meen me te herinneren, dat de Duitse tegenhanger www.bahn.de stúkken eenvoudiger ging. Wellicht een goed voorbeeld.
Sterkte en succes toegewenst.

Gegevens verwijderd ivm privacy

1 reactie

Welkom op dit forum MGJJ Raemaekers. Bedankt voor je feedback en fijn dat je weet waarover je praat, maar je zet wel je gegevens op een openbaar klant-helpt-klant-platform; ik heb ze verwijderd.

Kun je aangeven wat er lastig was aan ons bestelproces?

Reageer