beantwoord

gekochte e-tickets terugvinden op de pc.

• 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Ik wil mijn via de ns app gekochte e-tickets graag uit een overzicht halen zodat ik dit op werk kan declareren. In de app is er wel een lijst met eerdere tickets die ik kan bekijken. Maar ik wil vanuit de pc de lijst kunnen uitprinten. Ik kan op de pc website mijn tickets nergens terugvinden. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 8 December 2020, 21:41

Goedenavond Adilek en welkom op de NS Community! 

Ik zie dat je van MoDe al een hele goede tip hebt gekregen, maar hij noemt hier ook een goed punt in. Want als tickets reeds zijn verlopen, dan zijn deze niet meer te openen. Deze worden dan ook niet bewaard. Heb je deze dus niet opgeslagen, dan heb ik wel slecht nieuws voor je. Want deze zijn niet meer terug te halen. Het enige wat je dan nog hebt, is de bevestigingse-mail van deze tickets. Daarbij heb ik ook goed nieuws, want de prijs van deze tickets staat in deze e-mail aangegeven. Hopelijk is dit voor je werkgever dan voldoende. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als het goed is heb je van elke aankoop een mail gekregen met een link naar de tickets, misschien lukt om ze zo terug te vinden? Al kun je achteraf een melding krijgen dat deze verlopen is.

Of een printscreen van de tickets in de app maken en mailen?

Goedenavond Adilek en welkom op de NS Community! 

Ik zie dat je van MoDe al een hele goede tip hebt gekregen, maar hij noemt hier ook een goed punt in. Want als tickets reeds zijn verlopen, dan zijn deze niet meer te openen. Deze worden dan ook niet bewaard. Heb je deze dus niet opgeslagen, dan heb ik wel slecht nieuws voor je. Want deze zijn niet meer terug te halen. Het enige wat je dan nog hebt, is de bevestigingse-mail van deze tickets. Daarbij heb ik ook goed nieuws, want de prijs van deze tickets staat in deze e-mail aangegeven. Hopelijk is dit voor je werkgever dan voldoende. 

Badge +3

Vanuit de mail kan je later alsnog gewoon naar je ‘persoonlijke pagina’ om de tickets te downloaden.

Tot hoe lang na de reisdatum dat kan weet ik niet, maar bij declaraties zal het hooguit om een maand gaan toch?

Reageer