beantwoord

geld terug

• 19 september 2019
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Afgelopen week kon ik niet inchecken. Poortjes werkten niet. Mijn claim is gehonoreerd, maar NS heeft niet de 40% korting maar de volle prijs berekend. Het was maar een kort ritje, maar toch wil ik het juiste bedrag terug. Hoe moet ik dat regelen?
(Deze vraag had ik trouwens eerder gesteld, maar zie deze nergens staan)
icon

Beste antwoord door Laura NS 19 september 2019, 12:38

Het lijkt mij dat je dan inderdaad de 40% korting mist. Neem je even contact op met onze klantenservice? Dan helpen ze je graag met de rest van je teruggave. Dan is er even iets fout gegaan.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi wil molenaar! Wat vervelend dat er minder is vergoed dan je op hoopte. Wat voor abonnement hebt je, hoe laat heb je uitgecheckt en via welke website heb je de claim ingediend?
Ik heb een voordeelurenabonnement met 40% korting (en vrij reize). Ingecheckt Science Park Amsterdam (wat niet ging) en uitgecheckt in Weesp om 12.29 u. op vrijdag 13 september. Teruggave gevraagd via
"vergeten in-/uit te checken" op Mijn NS denk ik. De 40% kortingsreis is 1.56 en 2.60 is verrekend/toegekend.
Claimnummer is 53457052 ingediend op 15 sept.
Het lijkt mij dat je dan inderdaad de 40% korting mist. Neem je even contact op met onze klantenservice? Dan helpen ze je graag met de rest van je teruggave. Dan is er even iets fout gegaan.

Reageer