beantwoord

Geld terugvragen via NS-website

  • 29 mei 2017
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Hallo,
Door een onduidelijke reden ben ik vorige week niet ingechecked bij vertrek. Bij het uitchecken checkte ik dus in.
Nu probeer ik al een week lang via de NS site een gedeeltelijke teruggave te regelen, maar de site meld continu "Uw reistransacties kunnen niet opgehaald worden". Waardoor ik niet verder kom.
Ook de andere manier, via OV-chipkaart.nl werkt niet, omdat ik (volgens hun) niet ingechecked heb, dus ook niet kon vergeten uit te checken.
Wat is nu de beste manier??
Alvast bedankt, Jeroen.
icon

Beste antwoord door Slidestops 29 mei 2017, 14:49

Ik geloof dat dat probleem zich wel eens voordoet als er nog een oude kaart gekoppeld is aan MijnNS. Is dat bij u ook het geval? Dan de oude kaart even verwijderen, dan zou het wel moeten lukken.



Als het niet zo is, horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik geloof dat dat probleem zich wel eens voordoet als er nog een oude kaart gekoppeld is aan MijnNS. Is dat bij u ook het geval? Dan de oude kaart even verwijderen, dan zou het wel moeten lukken.

Als het niet zo is, horen we het graag!
Dank!
De oude OV chipkaart stond er inderdaad nog als "Onbekende OV-chipkaart" in.
Nu krijg ik wel het overzicht.
Reputatie 7
Super, hopelijk gaat het claimen nu makkelijker, succes!

Reageer