beantwoord

Hoe vraag ik geld terug bij vergeten uit te checken?

• 20 maart 2016
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

Op de website van NS staat dat je via mijn NS gemakkelijk het geld kunt terugvragen wanneer je bent vergeten uit te checken. Als ik op de link klik naar mijn NS, staat er telkens dat er wat fout is gegaan. In mijn reishistorie kan ik zien dat ik inderdaad een aantal keer vergeten ben uit te checken en ik heb dus recht om mijn geld terug te krijgen. Ik kan alleen nergens op klikken. Dus hoe werkt dit precies? Ik heb overigens een persoonlijke ov kaart met een daluren abonnement. Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian NS 21 maart 2016, 08:37

Beste AniekMeijer,

Welkom op het NS Serviceforum. Als je ingelogd bent in je Mijn NS account moet je onder 'Mijn Reishistortie' de vergeten check uit kunnen rechtzetten. Mocht je die optie niet zien, dan gaat het waarschijnlijk om een reis waar je wel bent uitgecheckt, maar waarbij je niet was ingecheckt. Als dat zo is kan de klantenservice dat voor je rechtzetten. Zij kunnen ook zien waarom je die foutmelding krijgt. Ik raad je dus aan even telefonisch contact op te nemen (030 751 51 55).
Bekijk origineel

1 reactie

Beste AniekMeijer,

Welkom op het NS Serviceforum. Als je ingelogd bent in je Mijn NS account moet je onder 'Mijn Reishistortie' de vergeten check uit kunnen rechtzetten. Mocht je die optie niet zien, dan gaat het waarschijnlijk om een reis waar je wel bent uitgecheckt, maar waarbij je niet was ingecheckt. Als dat zo is kan de klantenservice dat voor je rechtzetten. Zij kunnen ook zien waarom je die foutmelding krijgt. Ik raad je dus aan even telefonisch contact op te nemen (030 751 51 55).

Reageer