beantwoord

Ik kan m'n ticket niet uitprinten of downloaden

  • 15 december 2019
  • 5 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb een uur geleden 3 e-tickets gekocht, maar de download and uitprint link in de bevestigings email werken niet dus nu heb ik geen tickets voor als ik in Nederland land maandagochtend.

Zou graag zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor ontvangen.

 

Dank!

F Tewari

 

icon

Beste antwoord door MoDe 15 december 2019, 10:06

Het beste kunt u telefonisch via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kunt u telefonisch via Facebook, Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Hoi FTewari en welkom bij de NS Community!

Heb je inmiddels toegang tot jouw tickets?

Badge +3

Vaak helpt het om de mail te openen in een browser (webmail), i.p.v. de mail-app op je telefoon/tablet. Met name Outlook heeft er een handje van dat die knop in de mail niets doet.

Dank allemaal voor jullie hulp! Probleem is nog steeds niet opgelost. Heb de mail in een andere browser geopend. En op Facebook gepost… fingers crossed!

Reputatie 7
Badge +3

Dank allemaal voor jullie hulp! Probleem is nog steeds niet opgelost. Heb de mail in een andere browser geopend. En op Facebook gepost… fingers crossed!


Je hebt toch wel jouw persoonlijke gegevens onzichtbaar gemaakt?

Reageer