beantwoord

ik kan me niet inloggen bij mijn NS

  • 20 maart 2016
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ze weigeren steeds mijn wachtwoord of ze vermelden niet n=mijn naam maar die van mijn echtgenote
icon

Beste antwoord door Minke NS 20 maart 2016, 15:52

Hoi henham, welkom op het NS serviceforum.

Jammer om te lezen dat het niet lukt met inloggen. Ik hoop dat ik je weer op weg kan helpen. Iedere klant heeft binnen NS een eigen klantnummer en daarom kan een klant maar 1 account hebben. Tevens betekent dit dat er geen meerdere accounts kunnen worden aangemaakt met hetzelfde e-mailadres, het e-mailadres wordt namelijk gekoppeld aan 1 klantnummer. Wanneer jij en jouw echtgenote hetzelfde e-mailadres gebruiken, kunnen er dus geen 2 MijnNS accounts worden aangemaakt. Een nieuw of ander e-mailadres kan als oplossing bieden. Ik raad je aan om dit to proberen, omdat het klinkt alsof je in het account van jouw echtgenote inlogt (vanwege de naam). Mocht dit niet helpen, dan lees ik graag wat er precies misgaat zodat ik je verder kan helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi henham, welkom op het NS serviceforum.

Jammer om te lezen dat het niet lukt met inloggen. Ik hoop dat ik je weer op weg kan helpen. Iedere klant heeft binnen NS een eigen klantnummer en daarom kan een klant maar 1 account hebben. Tevens betekent dit dat er geen meerdere accounts kunnen worden aangemaakt met hetzelfde e-mailadres, het e-mailadres wordt namelijk gekoppeld aan 1 klantnummer. Wanneer jij en jouw echtgenote hetzelfde e-mailadres gebruiken, kunnen er dus geen 2 MijnNS accounts worden aangemaakt. Een nieuw of ander e-mailadres kan als oplossing bieden. Ik raad je aan om dit to proberen, omdat het klinkt alsof je in het account van jouw echtgenote inlogt (vanwege de naam). Mocht dit niet helpen, dan lees ik graag wat er precies misgaat zodat ik je verder kan helpen.

Reageer