beantwoord

Ik kan niet mijn reishistorie zien

  • 5 december 2017
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Hoi allemal,

Ik probeer om mijn reishistorie te zien, maar dat kan ik niet, het zegt dat niet mogelijk is.

het zegt
-----------------------------
Er is een fout opgetreden

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.
----------------

Is de probleem bij mij of bij NS?

Is er een andere plek op internet waar ik mijn reishistorie kan zien?
icon

Beste antwoord door Thom 5 december 2017, 09:52

Het is bij NS. De site werkt niet goed. U kunt de laatste reizen inzien op het automaat. Mogelijk is de site van ov-chipkaart nog een optie. Vaak is het snel weer opgelost.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Het is bij NS. De site werkt niet goed. U kunt de laatste reizen inzien op het automaat. Mogelijk is de site van ov-chipkaart nog een optie. Vaak is het snel weer opgelost.

Reageer