beantwoord

Ik kom niet langs de cookies van de NSsite

• 7 september 2015
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nog een andere topic gezien, maar die is van een jaar geleden. Ik heb op alle pc's en apparaten (bijv samsung s5, windows 98, Windows vista, IE 9, IE 8, met firewall, zonder firewall) GEEN mogelijkheid om langs de cookies te komen en op de NSsite te kunnen zoeken. Ik probeer het met de muis om op akkoord te klikken, met alt-tab en Enter etc.
Ik kom niet langs de cookies en kan dus never op jullie site. Zwaar frustrerend dit.
Dit is al een jaar zo, en net nog steeds.

Wanneer wordt dit nou eens opgelost?
En anders: wat is op dit moment de work-around?
icon

Beste antwoord door Kirsten Visceuss 10 september 2015, 03:25

Oorzaak is dat scripts niet toegestaan worden door de gebruikte browser. An sich is dit overigens prima iets, echter soms is dat lastig, zoals je merkt. Ander probleem met dit soort browsers is, is dat er niet (vooral op afstand) makkelijk uitgelegd kan worden wat je mag doen om het op te lossen.
Beste is om standaard altijd een fatsoenlijke browser te gebruiken, wat gelijk ook weer het probleem is, wordt gezien als ongewenste oplossing.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge
De vraag is of het aan de NS ligt? Met een miljoen (?) bezoekers per dag, en geen tot enkele klachten op het forum lijkt me me sterk dat het een jaar speelt bij iedereen.

Ik zou toch eens gaan onderzoeken of de oorzaak bij jouw ligt? Misschien zit je op een bepaald WiFi-netwerk die iets filtert of aanpast waardoor je de melding niet weg kan krijgen?
Hoi Linda. Welkom op het forum!

Dat is inderdaad erg bijzonder, zeker omdat je het op meerdere apparaten probeert. Zou je mij eens een e-mail willen sturen met verschillende printscreens? Dit mag je sturen naar forum@ns.nl. Dan kijk ik even met je mee. Het klopt dat dit geen bekend probleem is.
Oorzaak is dat scripts niet toegestaan worden door de gebruikte browser. An sich is dit overigens prima iets, echter soms is dat lastig, zoals je merkt. Ander probleem met dit soort browsers is, is dat er niet (vooral op afstand) makkelijk uitgelegd kan worden wat je mag doen om het op te lossen.
Beste is om standaard altijd een fatsoenlijke browser te gebruiken, wat gelijk ook weer het probleem is, wordt gezien als ongewenste oplossing.

Reageer