beantwoord

in-en uitchecken op de tram in Amsterdam

Hallo allemaal! Ik ben Tilly en ik heb net een Dal Voordeel abonnement aangeschaft en wil gewoon 's een jaar uitproberen of ik hier voordeel aan heb.
Mijn vraag: hoe kan ik mijn tramritten checken? De laatste keer dat ik uitcheckte is er volgens mij iets niet goed gegaan en dat wil ik graag achterhalen. Maar hoe dan?? Ik zie alleen mijn treinreizen....iemand ervaring hiermee?
icon

Beste antwoord door Tochjo 12 augustus 2017, 14:54

In Mijn NS kunt u alleen transacties zien die bij NS gemaakt zijn. In Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl kunt u de transacties van alle vervoerders zien, dus ook de reizen per tram.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
In Mijn NS kunt u alleen transacties zien die bij NS gemaakt zijn. In Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl kunt u de transacties van alle vervoerders zien, dus ook de reizen per tram.
dank voor je reactie! Ik heb begrepen dat het wel even kan duren voordat je de transacties kunt zien
Reputatie 6
Badge +1
Dat klopt. De informatie die met het in- en uitchecken is geregistreerd moet ook in het centrale datasysteem terechtkomen. Reken op ongeveer 48 uur voordat je met zekerheid weet wat er is geregistreerd.

Reageer