beantwoord

informatie in trein bij vertragingen voor slechthorenden.

• 29 August 2020
  • 2 reacties
  • 461 Bekeken

Verbale mededelingen kan ik niet verstaan. Kan er op een scherm worden getypt?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 29 August 2020, 16:17

Hoi Riekie59 en welkom op de NS Community! 

Goed dat je het signaal even bij ons aankaart. Wat Deventer al aangeeft is dat het nu eerst niet mogelijk is en je dit op de reisplanner kan controleren. Maar ik begrijp jouw vraag hiernaartoe wel. Want het kan soms even duren voor de informatie op de website gestart wordt en dit up to date is. Dit terwijl er in de trein misschien allang informatie is gegeven die voor jullie als reizigers van belang kunnen zijn. Ik heb daarom de feedback ook voor je doorgezet. Want dit is inderdaad iets wat misschien kan helpen tijdens de reis. Ik durf je niet te zeggen of er daadwerkelijk iets mee gedaan kan worden, maar weet dat ik het signaal in elk geval voor je heb doorgezet.

Bekijk origineel

2 reacties

Helaas is het technisch niet mogelijk voor het treinpersoneel @Riekie59 of op afstand teksten op de schermen in de treinen te typen. Wel kan je visueel bij stremmingen en vertragingen natuurlijk gebruik maken van de reisplanner, alwaar bij de trein vaak ook kleinere vertragingen staan aangeven en bij grotere problemen ook informatie word gegeven over verstoringen en werkzaamheden.

Hoi Riekie59 en welkom op de NS Community! 

Goed dat je het signaal even bij ons aankaart. Wat Deventer al aangeeft is dat het nu eerst niet mogelijk is en je dit op de reisplanner kan controleren. Maar ik begrijp jouw vraag hiernaartoe wel. Want het kan soms even duren voor de informatie op de website gestart wordt en dit up to date is. Dit terwijl er in de trein misschien allang informatie is gegeven die voor jullie als reizigers van belang kunnen zijn. Ik heb daarom de feedback ook voor je doorgezet. Want dit is inderdaad iets wat misschien kan helpen tijdens de reis. Ik durf je niet te zeggen of er daadwerkelijk iets mee gedaan kan worden, maar weet dat ik het signaal in elk geval voor je heb doorgezet.

Reageer