beantwoord

Ingangsdatum

• 2 januari 2018
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil online een abonnement aanvragen en kom op de pagina voor de ingangsdatum vast te zitten. Ik kies voor een datum die een week in de toekomst ligt, helaas geeft het aan dat mijn aanvraag niet verwerkt kan worden.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 2 januari 2018, 17:43

Hallo Iaz en welkom op het NS Serviceforum.

Zojuist heb ik het voor je geprobeerd, maar bij mij lijkt alles te werken. Wij zijn ons ook niet bewust van een heersende storing of iets dergelijks. Ik wil je adviseren het nogmaals te proberen, mogelijk in een andere browser. Wanneer de melding 'Dit product is niet te combineren met andere producten op uw kaart' tevoorschijn komt, betekent dit dat jij al een abonnement op jouw kaart hebt staan, die je simpelweg kunt wijzigen binnen jouw MijnNS of via de Klantenservice. Laat het mij vooral weten of het gelukt is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo Iaz en welkom op het NS Serviceforum.

Zojuist heb ik het voor je geprobeerd, maar bij mij lijkt alles te werken. Wij zijn ons ook niet bewust van een heersende storing of iets dergelijks. Ik wil je adviseren het nogmaals te proberen, mogelijk in een andere browser. Wanneer de melding 'Dit product is niet te combineren met andere producten op uw kaart' tevoorschijn komt, betekent dit dat jij al een abonnement op jouw kaart hebt staan, die je simpelweg kunt wijzigen binnen jouw MijnNS of via de Klantenservice. Laat het mij vooral weten of het gelukt is.

Reageer