Beste antwoord door Thomas NS
Hallo Iaz en welkom op het NS Serviceforum.
Zojuist heb ik het voor je geprobeerd, maar bij mij lijkt alles te werken. Wij zijn ons ook niet bewust van een heersende storing of iets dergelijks. Ik wil je adviseren het nogmaals te proberen, mogelijk in een andere browser. Wanneer de melding 'Dit product is niet te combineren met andere producten op uw kaart' tevoorschijn komt, betekent dit dat jij al een abonnement op jouw kaart hebt staan, die je simpelweg kunt wijzigen binnen jouw MijnNS of via de Klantenservice. Laat het mij vooral weten of het gelukt is.
Bekijk origineel
Zojuist heb ik het voor je geprobeerd, maar bij mij lijkt alles te werken. Wij zijn ons ook niet bewust van een heersende storing of iets dergelijks. Ik wil je adviseren het nogmaals te proberen, mogelijk in een andere browser. Wanneer de melding 'Dit product is niet te combineren met andere producten op uw kaart' tevoorschijn komt, betekent dit dat jij al een abonnement op jouw kaart hebt staan, die je simpelweg kunt wijzigen binnen jouw MijnNS of via de Klantenservice. Laat het mij vooral weten of het gelukt is.