beantwoord

Inloggen onmogelijk en geen wachtwoord reset.

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Ik krijg geen email, ook niet in spam. Ben al een week bezig met proberen van alle wachtwoorden die ik gebruikt zou kunnen hebben. Ik heb een nieuwe pc en de wachtwoorden zijn dus niet automatisch opgeslagen op deze, Als ik op 'wachtwoord vergeten' klik en mijn email adres invul dan krijg ik helemaal niets. Het is het goede email adres want als ik een nieuw account aan wil maken staat er dat dit adres al in gebruik is. Ik wil mijn abonnement veranderen en dit begint frustrerend te worden. Wat doe ik verkeerd of wat gaat er fout??
icon

Beste antwoord door Tochjo 17 december 2018, 05:56

De situatie die u beschrijft (geen mail ontvangen bij het verzoek om het wachtwoord te herstellen) treedt op als er eerder een Mijn NS-account is gemaakt, maar deze destijds niet geactiveerd is. Mogelijk is dat hier het geval. In ieder geval biedt direct contact met de klantenservice dan uitkomst.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
De situatie die u beschrijft (geen mail ontvangen bij het verzoek om het wachtwoord te herstellen) treedt op als er eerder een Mijn NS-account is gemaakt, maar deze destijds niet geactiveerd is. Mogelijk is dat hier het geval. In ieder geval biedt direct contact met de klantenservice dan uitkomst.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Hallo Nannette777 en welko bij de NS Community,

Laat je oNS weten of het is gelukt nadat je contact hebt gehad met onze klantenservice?
Het is allemaal goed gekomen. Ik had idd de activatielink niet gebruikt en die email was verlopen. Er is een nieuwe link verstuurd via contact met Marion op Facebook en nu kan ik weer gewoon in mijn account. Bedankt!

Reageer