beantwoord

Invoeren bestemmingsadres

  • 19 april 2016
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

Het invoeren van een bestemmingsadres op de site is nog steeds niet mogelijk. Dat is erg jammer. Ik zag bij de vraag van iemand anders een prognose dat het waarschijnlijk 'begin volgend jaar' (=2016) geregeld zou zijn. Waar ik woon is het inmiddels 19 april: het jaar is hier voor dertig procent verstreken. Mijn vraag: tot wanneer loopt 'begin 2016' bij NS?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 26 april 2016, 18:21

Ik heb een reactie ontvangen, PRisseeuw. Het gaat weer komen, maar helaas is het nog niet duidelijk wanneer dit precies zal zijn. Wel kan ik erbij zeggen dat dit niet enorm lang meer zal duren!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Gelukkig heeft 9292.nl nog altijd wel de optie om een adres in te voeren...
Welkom op het NS serviceforum PRisseeuw.

Ik heb deze vraag intern uitgezet. Wanneer ik hier een reactie op krijg zal ik een terugkoppeling geven in dit topic. Voor nu inderdaad het advies om hier 9292 voor te raadplegen.
Ik heb een reactie ontvangen, PRisseeuw. Het gaat weer komen, maar helaas is het nog niet duidelijk wanneer dit precies zal zijn. Wel kan ik erbij zeggen dat dit niet enorm lang meer zal duren!

Reageer