Is klantenservice er voor de klant of voor NS?

• 5 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

op 19 september bericht gehad dat klantenservice niet in staat is om binnen de TOEGEZEGDE 5 dagen te reageren...
Voor de rest geen toezegging... Niet vreemd want KLANTENSERVICE +NS+BETROUWBAAR is geen woordcombinatie die bij welke zoekopdracht ook maar iets oplevert...

Op facebook een chat starten is eveneens kansloos.
Is dit het serviceniveau dat Klantenservice nastreeft? NS (want ik doel niet op individuele medewerkers) neemt ons naar mijn mening niet serieus PR prietpraat ('de trein komt over enkele minuten' )is het enige dat ze kunnen!
Is er iets aan te doen om snelheid te krijgen.

Overigens de vraag gaat over een NS 'Service en Veiligheidsmedewerker' die in de rookvrije zone zijn kankerstok rustig aansteekt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Men had bedacht om in een van de druktste periodes van het jaar een nieuw product te lanceren, waardoor de wachtijden kunnen oplopen tot enkele dagen. Ik heb zelf op facebook 5 dagen gewacht op een antwoord, en nu wacht ik alweer 5 dagen op de volgende respons.

Wat betreft je vraag/ervaring, die zou je bijvoorbeeld ook hier kunnen delen op de community. Er zijn hier genoeg leden met een sterke mening over het wel of niet roken (op het station)...
Helaas is het wat drukker dan verwacht. Dat neemt niet weg dat wij nog steeds alle vragen van onze reizigers naar behoren proberen te beantwoorden. We stellen kwalitiet nog steeds boven kwantiteit, maar ik snap je punt dat het niet positief overkomt. Wij hadden dit liever ook anders gezien en we doen er alles aan om dit te voorkomen.

Reageer