beantwoord

Jongerentoer

• 28 juli 2019
  • 10 reacties
  • 344 Bekeken

Ik wil de kaarten voor de jongerentoer downloaden, maar als ik op de button klik om ze op te halen, krijg ik te zien dat de pagina die ik zoek niet is gevonden. Mijn dochter wil hem morgen gebruiken. Kunnen jullie mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 09:21

Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Bekijk origineel

10 reacties

Hier hetzelfde probleem. Mijn zoon wil morgen weg maar op deze manier lukt het niet
Reputatie 6
Badge
Er is al een groot deel van de dag een omvangrijke storing, overigens niet alleen bij de E-tickets.
Het beste is de NS Klantenservice te bellen, 24/7 open.
Helaas hadden we last van een storing in ons systeem. Deze storing is inmiddels grotendeels opgelost. Het moet voor jou ook weer mogelijk zijn gebruik te maken van deze service. Mijn excuses voor het eventuele ongemak.

Er zijn meerdere topics aangemaakt over de storing op NS.nl. Deze vind je hier.
Reputatie 6
Badge
Wel een beetje erg late reactie, ruim 13 uren nadat de klant dit probleem meld !
En dat geld natuurlijk ook voor alle andete topics over de storing.
Waarom wordt er niet eerder gereageerd?
Wel een beetje erg late reactie, ruim 13 uren nadat de klant dit probleem meld !
En dat geld natuurlijk ook voor alle andete topics over de storing.
Waarom wordt er niet eerder gereageerd?

In het weekend zijn de moderators aanwezig tot respectievelijk 17:00 uur. Ik ben vandaag de eerste moderator die het bericht heeft gezien nadat het na onze afwezigheid is gepost. Voor 24/7 klantenservice kan men zich wenden tot Social media en onze telefonische klantenservice.
Reputatie 6
Badge
Bedankt voor je reactie @Danny NS
Dat vermoeden had ik al, maar NS klanten posten hier een (acuut-) probleem en weten niet dat er niemand aanwezig is.
Is het dan niet verstandig dit op de Community duidelijk te vermelden of desnoods de Community die uren uit te zetten.
Je kan als bedrijf toch niet verwachten dat buitenstaanders, zoals ik vannacht, uren lang de klanten dan maar van info gaan voorzien ?
De NS Community is geen platform om live reisinformatie op te vragen tijdens verstoringen of failures op de website. Het is dus geen live kanaal zoals je bent gewend bij Social Media en Telefonie waar we ons een deadline stellen tussen de 15 min en 60 minuten te reageren.

Je kan je dus wenden tot de live kanalen als een reactie van een medewerker prio heeft, De Community is, en je geeft het zelf ook aan in topics, een klant helpt klant platform.
Reputatie 6
Badge
Maar, @Danny NS hoe weet de NS klant dit dan, aan het aantal geopende topics tijdens de storing te zien is dit niet duidelijk genoeg.
Klanten komen bij deze Community terecht en plaatsen hun probleem.
Jij en de vaste Community leden weten het wel, maar de klant dus niet.....
Mijns inziens moet dit echt anders.
@AbbeyRoad Op de homepage kan je dit topic vinden. Hier is ook aangegeven wat men kan verwachten van de community.
Reputatie 6
Badge
Ik denk niet dat een klant, welke een probleem ondervind en als eerste naar deze Community wordt verwezen eerst de gehele lap tekst aan voorwaarden gaat doorlezen, welke ook nog niet juist zijn.....!
Deze klant maakt een account aan en plaatst een bericht en verwacht anno 2019 "direct" antwoord.

Ais je 12 uren of langer als bedrijf niet reageert op acute problemen.maakt dat een slechte indruk.
Dit zal veel duidelijker moeten worden aangegeven in de periode dat hier niemand van NS klantenservice aanwezig is.

Reageer